terug

Westerlingen maakt tv-commercial voor ATAG.

08 April 2019

Onze tv-commercial voor ATAG is live! Een ode aan alle liefhebbers van koken en kwaliteit. De commercial vormt het hart van een campagne die ook via billboarding, online bannering, pre-rolling, social media en de eigen website verspreid wordt. 

Met dit mediaoffensief deelt ATAG haar passie voor koken en kwaliteit met de grote groep van kookliefhebbers. ‘Wij houden van koken’ is dan ook de belofte die vanuit de beleving en het perspectief van drie enthousiaste thuiskoks verteld wordt. Hierbij is de focus gericht op het inductie-assortiment. Behalve dat dit voor ATAG een belangrijke productgroep is, speelt ook mee dat het bedrijf bewust bezig is met de duurzaamheidsslag die gemaakt wordt met de overgang van gas naar elektriciteit.

De campagne is het resultaat van een aangescherpte merkstrategie waarbij ATAG zich als toegewijd kookmerk wil onderscheiden ten opzichte van concurrenten die naast keuken- ook huishoudelijke apparatuur verkopen. Voor dit doel zal ATAG zich naast het dealernetwerk meer op de eindgebruikers gaan richten.