back

Nieuwe merkuitstraling voor akoestische kantoorinrichter.

In-Zee is een bedrijf dat groot geworden is met megaprints. De laatste jaren is hun focus echter meer en meer verschoven naar de productie van akoestische kantoormeubelen. Hoewel zij op beide vlakken zeer succesvol zijn zorgde het voor een spagaat in hun denken. Beide disciplines konden zij moeilijk onder één noemer brengen wat het voor hun verhaal naar buiten lastig maakte.

Aan ons dan ook de vraag hoe hier mee om te gaan. Daarop hebben wij gekeken naar de overeenkomsten tussen beide disciplines. Niet op product- of serviceniveau, maar op emotioneel niveau. Welke beleving is overeenkomstig voor de eindgebruikers? In andere woorden, de vraag is niet: wat doe je met een ruimte, maar wat doet een ruimte met jou?

Elke ruimte is van invloed op de gemoedstoestand van de aanwezige personen. Zo kwamen we op het woord comfort. Op dat punt wil In-Zee van positieve invloed zijn, of dat nu visueel of akoestisch is. Qua huisstijl hebben we deze gedachte doorgetrokken door voor een open, evenwichtige vorm- en kleurzetting te kiezen. Het logo is gebaseerd op de toonfrequentie die verschijnt bij het uitspreken van de naam In-Zee.