Don't sell, inspire!

Je wilt geïnspireerd worden. Niet dat je iets verkocht wordt. Dat geldt voor je doelgroep net zo. Daarom creëert Westerlingen inspirerende merkverhalen. Verhalen die de juiste emotionele snaar raken door middel van creatieve communicatie en design.

We love to cook

Westerlingen heeft de bestaande pay-off van ATAG, We love to cook, nieuwe betekenis, lading en energie gegeven aan de hand van een aangescherpte merkstrategie en de eerste multimediale themacampagne.

Vermogensbeheer draait om samenspel

Westerlingen vertaalde de aangescherpte merkpropositie van Orchestra, het gerenommeerde family en charity office uit Den Haag, naar een inspirerend videomanifest en een volledig nieuwe website.

Vineo introduceert:
Generatie O.

Vineo wil als landelijk platform nieuwe wooninitiatieven koppelen aan de wensen en behoeftes van een aangroeiende groep ouderen die zelfstandiger, mondiger en digitaler is dan ooit tevoren: Generatie O.

Denk vooruit.
Begin bij BOVAG.

De bij BOVAG aangesloten bedrijven zorgen er gezamenlijk voor dat ze weggebruikers op elk vlak van dienst kunnen zijn wanneer het om mobiliteit gaat, met name in de oriëntatiefase. Wij vertaalden deze propositie naar een nieuwe pay-off en tv-commercial.

De autoriteit
van Miele.

Van duurzaamheid naar zorgzaamheid. Deze verschuiving van de strategische merkfocus leidde tot een compleet nieuwe communicatie-invulling van de belofte ‘Er is geen betere’. Zoals de introductie van de 'Miele Masters'.

Sikkens presents:
The Painters.

Sikkens AkzoNobel verzorgt al jaren de autolakken van McClaren Racing. Een uniek partnership dat ze een prachtige aanleiding gaf om paintshops van over de hele wereld te overtuigen van hun superieure kwaliteit. Niet met de coureurs in de spotlight maar met...The Painters.